Passa al contingut principal

Punt i final

Al llarg d'aquesta última setmana he acabat de fer tots els excercicis que el llibre em proposava i he rellegit els aspectes més fonamentals d'aquest. Molts dels excercicis ja els havíem fet a classe, i per tant ja entenia bé el seu funcionament. 

Avui ha estat l'últim dia, tot i que tota la feina que podíem haver fet, ja estava acabada. 

Hem fet una prova davant de la professora, anàvem entrant d'un en un i fèiem una de les dues activitats proposades (jo he pogut triar), després dèiem una frase i finalment hem explicat la nostra presentació. Només acabar de dir l'última frase, m'he adonat que he caigut en la trampa. He sortit del paper d'"estar fent un exercici", i la meva veu projectada ha disminuït considerablement. Probablement perquè no estava parlant en públic, i per tant anava retornant a la normalitat, però també per una falsa sensació que la prova havia acabat. Això per mi ha significat que encara he de posar molta consciència quan vull projectar la meva veu i vull fer-ho bé, sense fer-me mal ni forçar-me i també captivant a l'orador. 

Després hem fet el test al mòbil, el qual m'ha semblat complicat, ja que sentia que molts conceptes no els havíem treballat gaire ni a classe ni al llibre. Tot i això, m'he sentit satisfeta perquè no m'ha anat malament. I finalment he acomiadat l'assignatura, ara només quedarà la presentació final.

Em sento agraïda d'aquesta petita assignatura, se m'ha fet curta, i sento que encara tinc coses per treballar. Què poca importància li donem al COM comuniquem i quanta li donem al QUÈ. Em sembla un grandíssim error de l'educació, i agraeixo enormement haver tingut l'oportunitat de poder fer una descoberta de l'altre element essencial de la comunicació. Ara, faltarà aplicar tots aquests nous aprenentatges i demostrar-ho.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Absència a classe

 A la penúltima sessió de cos i veu, em vaig posar malalta i no vaig poder assistir a classe.  Per aquella sessió havíem de presentar un llibre, una pel·lícula o parlar d'algun lloc que poguéssim visitar. Jo m'havia preparat parlar sobre un llibre que vaig llegir fa un parell d'anys que em va agradar molt, "Girasoles Ciegos" d'Albert Méndez. Em va fer molta llàstima no poder compartir-ho, i sobretot no poder comprovar si tots aquells exercicis que havia estat practicant durant les últimes setmanes, i les eines que havia obtingut, després era capaç d'aplicar a un context més normal o rutinari. Espero que sigui així, potser a la presentació final ho descobreixo.  La setmana vinent haurem de fer una petita prova sobre els exercicis davant de la professora (tot amb pressió fa una mica més de respecte) i al final tindrem un test sobre el que hem estat fent a classe i el llibre que hem anat llegint (i que ens proposava exercicis per fer durant la setmana). Sento

Els personatges

 Aquesta setmana, la sessió ha anat més dirigida al cos. A com projectem amb el nostre cos i què transmetem amb aquest. No només quan parlem, sinó la primera impressió que els components del nostre cos poden donar; com l'expressió corporal o facial, la nostra actitud corporal, la mirada, els gestos que utilitzem, o l'espai que ocupem. Per conscienciar-nos sobre aquests elements hem donat èmfasis a diverses parts del cos, representant un personatge o altre segons on posàvem el pes. El primer que hem utilitzat ha estat el cap, per mi ha estat el més difícil, em sentia tensa i el coll ha trigat molt poc a fer-me mal. Ha estat un personatge que m'ha semblat quelcom enfadat, inflexible i rígid. Després hem baixat al pit, que semblava una persona que volia cridar molt l'atenció, que volia i tenia presència. Pel que fa al digestiu, ho he percebut com amb sensació pesada, mandrosa. I finalment la pelvis semblava una persona que volia ocupar molt l'espai, que volia fer-se ve